Veelgestelde vragen
Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, geniet de voorkeur om een e-mail te sturen naar info@dubbelopshop.nl, we streven ernaar deze iedere werkdag én in het weekend te beantwoorden. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen; 0182-385629

Vragen over: Bestellen - Producten - Verzendkosten - Bezorgen - Klachten en Retourneren - Webshop

Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product dat je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal, kleur en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden en wanneer je de betaling uit kunt voeren. Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem! Dubbelop is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0182-385629 (Pauline Barendse of Jan Matthesius ). Je kunt 7 dagen per week een e-mailtje sturen naar info@dubbelopshop.nl, er wordt naar gestreefd om iedere werkdag én in het weekend via e-mail vragen te beantwoorden.

Zijn alle producten in de webshop uit voorraad leverbaar? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen of dit te vermelden, om teleurstelling te voorkomen. Bij ieder product kun je zien hoeveel er nog op voorraad zijn (wijzigingen voorbehouden), dit is ook handig als je meerdere stuks van hetzelfde product wilt aanschaffen.

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Dubbelop-Shop kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL en Klarna. 
Je kunt ook betalen bij afhalen en na het maken van een afspraak kun je bij ons je bestelling contant of met PIN voldoen.

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
Uiteraard! Geef in je winkelwagen bij stap 2 onder 'Eventuele opmerkingen' aan dat je de aankoop graag mooi ingepakt wilt ontvangen, en Dubbelop-Shop pakt deze gratis voor je in. Meer informatie over onze cadeau-service vind je hier. Het cadeau kan ook direct bij degene voor wie het bestemd is, afgeleverd worden, zie hiervoor 'Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder.

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft Dubbelop-Shop zelf kortingscodes uit, die in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief. Uiteraard kun je door middel van een gekregen cadeaubon van Dubbelop-Shop ook korting krijgen op je bestelling.

Kan ik ook met een cadeaubon betalen?
Ja, je kunt met de Dubbelop-Shop cadeaubon ook betalen. Je kunt deze gemakkelijk in de webshop bestellen. De cadeaubon krijg je gedrukt thuisgestuurd in een mooie envelop. Op de cadeaubon vind je een code die je kunt toevoegen aan de winkelwagen, waarna het bedrag meteen wordt verrekend. Wil je iemand verrassen met een cadeaubon? De cadeaubon kan ook direct bij de ontvanger afgeleverd worden, zie hiervoor ' Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?', hieronder. 

^ Terug naar boven

Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Alle producten kun je in de webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Dubbelop is een atelier met onregelmatige openingsuren dus alleen op afspraak kun je producten in het echt komen bekijken. Wil je meer informatie over van een bepaald product? Schroom niet om ons een e-mail te sturen.

Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
Meestal wel, maar het blijft handwerk! Ook kunnen kleuren op een foto op ieder beeldscherm er anders uit zien. Dubbelop-Shop probeert je zo goed mogelijk te informeren over de juiste kleur van het product, maar in werkelijkheid kan de kleur iets afwijken van die op de foto. Er wordt veel aandacht besteed aan de fotografie van de producten in de webshop, om je zo goed mogelijk te informeren over de kleur en het materiaal. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. 

Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website of webshop gebruiken?
Nee, de meeste foto's van de producten worden door 'Glastra Fotografie' en Dubbelop gemaakt. Op deze foto's rust copyright van Dubbelop en/of Glastra Fotografie, dus zij mogen niet zonder toestemming gebruikt worden. Als je een foto wilt gebruiken voor publicatie kun je hiervoor contact opnemen via info@dubbelopshop.nl

^ Terug naar boven

Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, kosten van een standaardpakket tot 2 kg zijn € 6,50 voor Nederland en € 13 (tarieven 2018) voor België. Pakketten zwaarder dan 2 kg brengen extra kosten met zich mee, en DubbelopShop hanteert hiervoor de standaardtarieven van PostNL. Dubbelop-Shop hanteert een gratis verzending bij een bestelling boven een bedrag van € 75,- voor Nederland, en boven een bedrag van € 100,- voor België.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Afhalen op afspraak is mogelijk, neem hiervoor contact op via e-mail (info@dubbelopshop.nl) of telefoon (0182-385629). Indien je hiervan gebruik wilt maken, kies dan bij 'Betaalwijze' voor 'betalen bij afhalen'. De verzendkosten worden dan automatisch van je factuur verwijderd. Bij het ophalen van je bestelling is het mogelijk om ter plekke te pinnen of om het bedrag contant te voldoen. 


^ Terug naar boven

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling (of direct na je bestelling, wanneer je kiest voor 'betalen via factuur' of betaald via iDEAL) wordt de bestelling gereedgemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Levertijd bedraagt 2 weken. Zodra je bestelling is verzonden krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Door drukte kan het soms wat langer duren, maar hierover proberen we je altijd op de hoogte te stellen. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en Dubbelop is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Aan de levertijd kunnen geen rechten worden ontleend. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL. PostNL doet twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'Eventuele opmerkingen', dan geven we dit door aan PostNL en schrijven we het op je pakket). Vergeten deze opmerking erbij te vermelden? Hang dan een briefje op je brievenbus voor de postbode. Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je drie weken de tijd om je pakket bij het postkantoor in je buurt op te halen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wilt laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Dubbelop gericht op verzenden binnen Nederland en naar België. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@dubbelopshop.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen! Ook hiervoor hanteren we de standaardtarieven van PostNL die je kunt vinden op de website.

^ Terug naar boven

Klachten & retourneren

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte product, via info@dubbelopshop.nl. Dubbelop-Shop zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de producten. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden. Het herroepingsformulier kun je hier downloaden.

Meld je retour aan via info@dubbelopshop.nl, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer), graag het herroepingsformulier invullen en bij je retourzending voegen. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Dubbelop
Pauline Barendse & Jan Matthesius
T.a.v. retouren
Lange Weistraat 1A
2871BK Schoonhoven

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Dubbelop dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een product dat je bij Dubbelop gekocht hebt, dan ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende product waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@dubbelopshop.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

^ Terug naar boven

Webshop

Wie heeft het ontwerp van de webshop gemaakt?
De webshop is een eigen ontwerp van het Dubbelop duo; Pauline Barendse en Jan Matthesius.
Fotografie; Rob Glastra

Van wie is de webshop?
Dubbelop-Shop is onderdeel van Dubbelop, atelier voor het ontwerpen en vervaardigen van sieraden en objecten, gevestigd in Schoonhoven (Zuid-Holland). Meer weten? Op de pagina DUBBELOP
 vind je meer informatie over ons, webshop en atelier.


^ Terug naar boven

© 2018 - 2019 DUBBELOP-SHOP | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.